L'AV de Cirera, de Molins i de Camí de la Serra, totes federades a la FAV de Mataró, per tal d'analitzar el procés participatiu per la definició d'usos dels futurs equipaments de la zona del Triangle-Molis endegat per l'Institut d'Esports i el Servei de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Mataró, volem fer públiques les següents consideracions:
1. El nostres desacord, i per tant, el nostre rebuig amb el model de procés participatiu exposat per l'Institut d'Esports i el Servei de Participació Ciutadana bàsicament per dues qüestions:
a) La imposició d'uns ritmes massa curts del temps defiinits per al procés participatiu, que nosaltres creiem que no s'ajusten a les necessitats veïnals.(comunicat pdf)







