L'ús de les eines digitals pot enfortir potencialment la comunicació associativa.
La revolució tecnològica ha multiplicat les possibilitats d'aquesta comunicació, que a més d'informar sobre la missió i visió de les entitats, ara han de relacionar-se de tu a tu amb la ciutadania, dialogar, promoure la participació en el projecte associatiu, sensibilitzar, amb l'horitzó de canviar la societat, i aportar coneixement a l'anomenada intel·ligència col·lectiva.
Amb aquests eixos la CONFAVC va participar amb la ponència "La web 2.0: les eines digitals al servei de la ciutadania" sobre la comunicació de les entitats, en el marc de la jornada "Formació per entitats" realitzada el passat 26 de novembre i organitzada per l'Ajuntament de Terrassa.
Aquí teniu la ponència: compartiu-la i si voleu, aporteu dades i debat!
Ho podeu fer al Facebook i al nostre twitter: @confavc. O enviant un correu a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la .








