
La cooperativa neix amb l’objectiu d’impulsar promocions d’habitatges protegits amb la complicitat de les federacions veïnals per a fer més accessible el dret a l’habitatge digne a tots i a totes els veïns i les veïnes. Habitatges Veïnals ja ha acabat de construïr-ne 60 a L’Hospitalet, 37 més estan en procés de construcció a Manresa, 42 a Reus i 40 a Sant Adrià de Besos. Està previst que la cooperativa edifiqui més de 900 habitatges protegits en els propers anys.
La primera promoció d'habitatges del moviment veïnal: una realitat!
La cooperativa Habitatges Veïnals, va inaugurar el 24 de juliol passat a L’Hospitalet de Llobregat (Plaça Europa). El nou edifici consta de 60 pisos de protecció oficial i 3 locals comercials i està situat al carrer Amadeu Torner.
“És un pas més del compromís de la CONFAVC amb l’economia social. Un esglaó per la consecució dels seus objectius i per demostrar que la nostra és una organització que es modernitza i avança sense perdre de vista les necessitats de les persones”, explica el president de la cooperativa i responsable d’Economia Social de la CONFAVC, Alfredo Vela.( Llegir COMUNICAT de Premsa PDF)








